Welcome, Guest. Please login or register.

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - DropShot (Bensta)

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Announcements / Re: Roll Call
« on: July 06, 2016, 02:03:10 am »
How long have you been associated with Echo-Gaming?
Since the H1 days and i'm missing those days because we were a whole lot more active and closer.
How often do you check the website?
Maybe once every 3 months but i'm definitely keen to get back to how it used to be.What games are you currently playing / How many hours a week do you play/online?

Minecraft and occasionally new games for a little while, still love playing COD with others in a party though.
Are you currently involved in any gaming communities?
eG and I are exclusive.

2
Technology / Re: Cannot decide on a NAS out of the two
« on: April 01, 2016, 12:21:15 pm »
I don't know much about the NAS market, but you could probably do it even cheaper by re-purposing an old computer, installing Linux and then setting up a Plex server.


Nice to hear from you Dropshot!
Yeah i've considered that but i want the compactness of a NAS case, I could always get a small case and use that so ill have to choose between those two options, however the Synology NAS has good software included. I'll have to check Teamspeak more often and catch up with everyone.

3
Technology / Cannot decide on a NAS out of the two
« on: January 03, 2016, 12:23:34 am »

So I plan on buying a NAS (Network Attached Storage) when I can and I've narrowed it down to these two as I want 4-bay and just wanted some opinions on them :) I'll link below.


NETGEAR ReadyNAS 104 4-Bay Diskless NAS (Max 16TB) [RN10400-100AJS]

Seagate 4 Bay Diskless NAS [STCU300]


I am leaning more towards the NETGEAR as it has support for dlna media servers like Plex however I an uncertain whether the Seagate has those capabilities and I am going to do more research soon. Just thought i'd see what you guys think :) .


Oh and yes, how great are Australian tech prices? (Sarcasm intended).

4
Other / Re: Who is still around?
« on: November 11, 2015, 11:28:42 pm »
Yeah im the same haha, drop by the site every month or two and its pretty much the same lol would love to catch up with everyone at some point.

5
Other / Re: What's everyone up to?
« on: September 06, 2015, 08:26:43 am »
Great to hear guys :) Im currently in my first year of a Bachelor of Computer Science and its great! Hope you're all doing good.

6
Other / Re: can any coders help me with my iphone theme
« on: February 03, 2015, 04:16:09 am »
Yeah i don't think it would effect it all that much if you stretch it a tad

7
Other / Re: College
« on: October 14, 2014, 09:56:33 am »
I'm doing end of highschool exams atm and finishing in 2 weeks then wait to see if my application for university has been accepted..

8
Other / Re: College
« on: February 15, 2014, 06:40:36 am »
I want to go to stanford, ucla, or usc. Hoping to study Psychiatry or maybe Gynecology since they make a lot of money.
Never do something because it simply makes a lot of money.  I guarantee you'd be happier if you did something you love over something that makes a huge income. 
He just wants to look at vaginas

9
Other / Re: Shit Nobody Says (eG Style)
« on: January 06, 2014, 07:34:35 am »
"David, I swear, it's not a virus."
Isn't the name generic? like "[insert clan members name] I swear, it's not a virus. Do you wanna look at the source code?"

10
Other / Re: Shit Nobody Says (eG Style)
« on: January 06, 2014, 12:47:45 am »
David has never used hacks in his life
That timing

11
Other / Re: Shit Nobody Says (eG Style)
« on: January 06, 2014, 12:47:24 am »
David has never hacked before

12
Other / Re: Where have I been?
« on: January 03, 2014, 01:15:38 am »
Don't worry dude if its meant to be its meant to be, she'll come around and shit works itself out in the end trust me

13
Other / Re: What are you all doing these days?
« on: December 29, 2013, 08:26:42 am »
Sounds good, i've recently got a job at Target, dont play cod and im thinking of getting a 360 since they're cheap, i play minecraft every few days and im about to start paying for all of the shit that comes with owning a car so ill be broke as fuck.
Oh and i just bought a new samsung galaxy note 3 :)
Hopefully ill catch some of you guys on ts, ill be on there a lot more hopefully (ill try).

14
Other / Re: [eG] Reunion
« on: November 26, 2013, 11:34:03 pm »
what the fuck kablamo, you didn't even put my name on the list? just all the children?

I never talked with you fullsize. Sorry <3
Oh i see, he gets a sorry but not me.. </3

15
Other / Re: [eG] Reunion
« on: November 24, 2013, 05:22:13 am »
Thanks Kablamo.. FT.

Pages: [1] 2 3 ... 10